GRATULACJE
witaj w wielkiej żeglarskiej rodzinie.
Po zdaniu egzaminu na patent żeglarza jachtowego, otrzymasz od komisji egzaminacyjnej zaświadczenie o zdaniu egzaminu.
ZALECAMY DOKONAĆ KSERO TEGO WAŻNEGO DOKUMENTU.
(może być problem gdy oryginał zaginie na poczcie)
- Następnie musimy wejść na stronę
www.pya.org.pl - Klikamy w zakładkę:
PATENTY - Następnie klikamy :
WYGENERUJ WNIOSEK
(Po prawej burcie, znaczy stronie) - w “Generatorze wniosków”
uzupełniamy w wolne pola:
Rodzaj patentu lub licencji wybieramy: Żeglarz jachtowy
Podstawa wydania dokumentu wybieramy: Nowy patent
Wpisujemy wymagane dane - Zaznaczamy dwie zgody o przechowywanie danych osobowych
- Klikamy:
Potwierdź wpisane dane - Następnie jeszcze raz sprawdzamy wpisane dane, jeśli się zgadzają klikamy: Zatwierdź i przejdź do płatności
- Płacimy poprzez “dotpay” klikając: Zapłać poprzez płatności elektroniczne
- Wybieramy swój bank, zaznaczamy trzy zgody i klikamy: Zapłać
- Logujemy się do swojego banku i dokonujemy płatności zgodnie z poniższą tabelą:
Opłaty:Osoba dorosła 50 zł Uczeń/student 25 zł * * – uczniowie i studenci do 26 roku życia, na podstawie ważniej legitymacji
- Drukujemy potwierdzenie dokonania płatności.
Do biura PZŻ należy wysłać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz wniosku o wydanie patentu wygenerowany za pomocą Generatora wniosków,
- zdjęcie o wymiarach 3,5 cm x 4,5 cm /fotografia nie może być zeskanowana/,
- oryginał zaświadczenia o zdaniu egzaminu wystawionego przez komisję egzaminacyjną,
- kopia dokumentu upoważniającego do skorzystania ze zniżki 50% (legitymacja)– dotyczy uczniów i studentów do 26 lat z ważną legitymacją,
- kopia dowodu osobistego lub aktu małżeństwa – dotyczy osób, które zmieniły nazwisko,
- kopia dowodu opłaty za wydanie patentu żeglarskiego,
- zgoda rodziców/opiekunów prawnych na uprawianie żeglarstwa. (Kliknij tu po zgodę)
Do zobaczenia na wodzie